مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:012023-02-26سياسي

خبر خوب| تحصیل کودکان کار در زنجان رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مریم کرمی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان در دومین کمیته پیشگیری از آسیب ها و مسائل اجتماعی که با حضور 16 دستگاه دولتی و غیر دولتی همکار با بهزیستی در طرح حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان که به میزبانی بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی با توجه به وظایف ذاتی خود کودکان و نوجوانان کار وخیابانی را به دلیل وضعیت اجتماعی و مشکلات خاص در نظر داشته و طی دو دهه اخیر بر حسب وظیفه ذاتی خود عهده دار این امر مهم بوده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان ضمن تاکید بر فعالیت مرکز حمایتی آموزشی کودکان کار در زنجان گفت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به والدین کودکان و معرفی پدران کودکان کار به شرکت های تولیدی و صنعتی برای اشتغال از جمله خدمات توانمندسازی این افراد است.

وی با بیان اینکه تحصیل کودکان معرفی شده از سوی بهزیستی رایگان است، تصریح کرد: زمینه لازم برای تحصیل متناسب با شرایط کودکان کار وخیابان فراهم شده است و کارت آموزش برای کودکان فاقد شناسنامه یا برگه هویت و نیز صدورگواهی نامه آموزشی بر اساس آن در چارچوب مقررات مربوطه صادر می شود.

کرمی افزود: صدور بیمه نامه سلامت برای کودکان کار و خانواده های آنان رایگان است و خانواده های این افراد می توانند با ارایه معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تحصیل کودکان کار در زنجان رایگان شد

خبر خوب| تحصیل کودکان کار در زنجان رایگان شد